تکیه بر یک دهه آرشیو خبری ایران و رصد به لحظه

نیوزهاب با بکارگیری ابزارهای BI و بهره‌مندی از کارشناسان علوم ارتباطات ضمن دستیابی به آرشیو 10 ساله اخبار از روزنامه‌ها، مجلات و خبرگزاری‌ها، و با پایش لحظه‌به‌لحظه شبکه‌های اجتماعی و منابع خبری (اعم از آنلاین و مکتوب) شما را قادر می‌سازد تا هر نوع پروژه سفارشی را به بهترین روش ممکن رصد و تحلیل و برگزار نمایید.

بازتاب رسانه‌ای نمایشگاه، همایش، کنفرانس و …

آگاهی از بازخورد شرکت‌کنندگان همواره از دغدغه‌های برگزارکنندگان بوده و هست. نیوزهاب امکانی را فراهم آورده تا برگزارکنندگان این رویدادها ضمن دسترسی به اخبار مرتبط با رویداد برگزار شده و بازخورد شرکت کنندگان، به گزارشات آماری و تحلیلی در این خصوص دسترسی داشته باشند، تا ضمن ارائه به ذی‌نفعان بتوانند از نقاط قوت و ضعف خود آگاه شده و  موارد را در رویداد بعدی در نظر داشته باشند.

بازتاب رسانه‌ای کمپین‌های تبلیغاتی

امروزه کمپین‌های تبلیغاتی با اهداف متنوعی در حال برگزاری است. نیوزهاب با رصد لحظه به لحظه شبکه‌های اجتماعی، اخبار خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کثیرالانتشار و سایر رسانه‌ها شما را از بازخورد مخاطبان و جهت‌گیری رسانه‌ها آگاه می‌کند تا بتوانید تصمیمات لازم را برای پیشبرد هرچه بهتر کمپین خود اتخاذ کنید.

بازتاب رسانه‌ای رونمایی از محصول یا خدمت جدید

شما پس از رونمایی از محصول یا خدمت جدید خود می‌توانید با استفاده از ابزار آنالیز هوشمند نیوزهاب میزان محبوبیت و موفقیت محصول را در بازار و میان مخاطبان بسنجید و همچنین وسعت دید خود را با مانیتور و تحلیل رفتار رقبا در بازارهای مشترک افزایش دهید و از تجارب موفق و ناموفق فعالین صنعت خود بهره‌مند شوید.

تحقیق بازار

روند فعالیت یک شرکت، برند و یا محصول در طول 10 سال گذشته نه تنها جذاب و درس‌آموز است بلکه اطلاعاتی استراتژیک در اختیار افراد و شرکت‌هایی قرار می‌دهد که می‌خواهند در حوزه‌ای مشترک به فعالیت بپردازند. نیوزهاب با دسترسی به آرشیو اختصاصی خود می‌تواند هرنوع گزارشی را در این خصوص به شما ارائه دهد. این خدمت تنها معطوف به گذشته نیست و مانیتور، پالایش و آنالیز لحظه به لحظه شبکه‌های اجتماعی را نیز شامل می‌شود.

پروژه خود را هم‌اکنون سفارش دهید

موارد فوق تنها چند نمونه مرسوم از انواع مختلف پروژ‌هایی است که نیوزهاب به صورت روزانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر شما نیز پروژه‌ای منحصربفرد دارید و می‌خواهید به روش‌های دلخواه از ابزار‌ها و آرشیو خبری نیوزهاب استفاده کنید، می‌توانید هم‌اکنون با ما تماس بگیرید و از یک گزارش جذاب و حرفه‌ای لذت ببرید.