نیوزباکس ، سرویس جدید پایش شبکه‌های اجتماعی

 

مفتخر هستیم که آغاز به کار سرویس جدیدمان ” نیوزباکس ” سرویس پایش شبکه‌های اجتماعی را اعلام کنیم.

 

مراحل اولیه ایجاد و معرفی این سرویس از آبان‌ماه 96 و در نمایشگاه مطبوعات آغاز شد و بازخوردهای خوبی از سوی مشتریان و کاربران نیوزهاب دریافت کردیم.

 در نظرسنجی که اردیبهشت ماه امسال صورت گرفت، یکی از نکات و دغدغه‌های مشترک کاربران نیوزهاب، دسترسی و پایش محتوای شبکه‌های اجتماعی بود که این مورد ویژگی اصلی “ نیوزباکس ” است.

نیوزباکس ” در فاز اول بهره‌برداری، چشم بینای کاربران در تلگرام و توییتر خواهد بود و کاربران را در جریان موضوعات و مباحث مورد علاقه‌شان قرار داده و با ارایه گزارش‌های آماری مفید، افق دید گسترده‌تری را تداعی می‌سازد، تا با آگاهی بیشتر و تمرکز بر فضای رسانه‌، تصمیمات موثرتری را اتخاذ کنند.

نیوزباکس ” همچنین دارای “اپلیکیشن” است. اپ برای دسترسی بهتر و سریع‌تر به محتوای اینباکس ارائه شده است.
کاربران “نیوزباکس” با دانلود اپ، می‌توانند نوتیفیکیشن‌های به‌روزرسانی‌ را دریافت کرده و محتوای مورد علاقه‌شان را جستجو و ذخیره کنند. به علاوه اپ در هر زمان و مکان همراه کاربران است تا در لحظه به روز و آگاه باشند.

نیوزباکس

یکی از ویژگی‌های کاربردی ” نیوزباکس ” ایجاد “تیم” است. کاربران می‌توانند افرادی را که مایل هستند به اینباکس‌شان دسترسی داشته و محتویات آن‌ را ببینند به تیم خود اضافه و میزان دسترسی به محتویات و نقش هر یک را تعیین کنند. علاوه بر این هم‌تیمی‌ها نیز می‌توانند حساب کاربری مستقل خودشان را ایجاد کنند و از ” نیوزباکس ” استفاده نمایند.

برای ما باعث افتخار است که مشترکان نیوزهاب به مدت 30 روز از این سرویس به طور رایگان استفاده کنند و ما را از نظرات و پیشنهادات‌شان مطلع نمایند.